Everything I Do, I Do It For You

I'm here for...

Friday, February 04, 2011

...Rindu Bertandang Lagi...

Hmm...
Rindu itu datang lagi..
Sinetron Kejora dan Bintang mengingatkan aku pd nenek...
Sakitnya bila ditinggalkan..
Kuatkan aku Ya Allah...
Perginya dia meninggalkan kesan yg mendalam pada diriku..
Aku tahu yang lain turut rasa begitu..
Adakah aku terlalu lemah??
Atau adakah mereka cukup kuat utk menerima semua ni..
Walaupun hampir 2tahun dia meninggalkan..
Rasa rinduku padanya tdk pernah kurang..
Tiada lagi tempat bermanja..
Nenek terlalu sempurna dimataku..
Masakan aku bisa melupakannya..
Sedari kecil aku bersamanya..
Aku rindu suaranya..
Aku rindu ciumannya..
Aku rindu tangannya nya yang memegangku erat..
Aku rindu tawanya..
Aku rindu semuanya..
Saat-saat indah bersama masih jelas diingatan..
Teringat lagi kata-katanya...
"Kalau Nurul tak ada,nenek sussah.."
Tak nek..
Nurul yang susah sekarang ni..
Rindu yang xmampuku tanggung lagi..
Kini hanya doa yang mampu aku berikan..
-


-


-


-


-


-

RINDU NENEK...
Airmata ini gugur lagi..
Tiada siapa yang mampu menyekanya..
Hadirnya dia dalam mimpiku bisa mengurangakan rasa rindu ini..
H.A.D.I.R L.A.H
====================
-.-




0 comments: